ویدئو مارکتینگ چیست؟+آموزش بازاریابی ویدیوئی

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیوئی یکی از قدرتمندترین و موثرترین کمپین های بازاریابی دیجیتال است. اجرای صحیح می تواند این کمپین را به سطح بعدی برساند زیرا نوید بازگشت سرمایه ( ROI) بالاتری نسبت به سایر روش های بازاریابی فوق العاده می دهد. معرفی محصولات و خدمات کسب و کار شما کارآمدتر از استفاده از یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه یا یک ویدیوی تیزر است. ویدئو ها قدرتمندتر از کلمات و تصاویر هستند و تاثیر قوی بر مصرف کنندگان می گذارند.

هر کسب‌وکاری می‌تواند از یک ویدیوی مقدماتی کوتاه بهره‌مند شود، بنابراین دانستن نحوه استفاده صحیح از ویدیو ممکن است مفید باشد. با برنامه‌ریزی و کمی خلاقیت، می‌توانید ویدیوهای بازاریابی فوق‌العاده‌ای ایجاد کنید تا مخاطبان خود را جذب کنید و به حداکثر تبدیل منجر شوید، به خصوص اگر یک تجارت کوچک هستید. در ادامه با مقاله ویدئو مارکتینگ چیست؟ با جت تک همراه باشید!😍

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیوئی روش استفاده از ویدئو برای آموزش و تبلیغ مردم در مورد محصولات و خدمات شما است. شما می توانید مخاطبان خود را در کانال های رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی درگیر کنید، آنها را در مورد برند و کسب و کار خود مطلع کنید و با آنها تعامل خلاقانه ای داشته باشید.

استفاده از ویدئو به عنوان بخشی از بازاریابی در کسب و کارها مورد توجه قرار گرفته است. این امر منجر به آگاهی از برند، افزایش ترافیک و فروش و سهولت نسبی ارتباط با مشتریان احتمالی و مشتریان در چندین پلتفرم می شود. کسب‌وکارهای کوچکی مانند شما بیشتر و بیشتر از ویدیو برای جذب، تغییر و حفظ مشتریان جدید با موفقیت بزرگ استفاده می‌کنند.

نقش ویدئو در بازاریابی دیجیتال

1. جذابیت قدرتمند ویدیوها

نمایش ویدیویی برند چیزی است که مصرف کنندگان بیش از هر چیز دیگری به آن اعتماد دارند و به طور موثر بر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد. ویدئو ها پتانسیل ایجاد ارتباطات متنوع با مصرف کنندگان را دارند.

برخی از ابزارها می توانند جادو ایجاد کنند و ویدیوهای راه اندازی را شخصی کنند. شما نیز می‌توانید با استفاده از ابزار سازنده ویدیو به این هدف برسید تا ویدیوی خود را جذاب‌تر و جذاب‌تر کنید. این ویدئو به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا جزئیات واضحی درباره ویژگی‌های محصول دریافت کنند و بفهمند که آیا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد یا خیر.

2. ویدیوها به اطلاع رسانی و آموزش کمک می کنند

امروزه، بازاریابان اغلب رویکردی برای ارائه پیشنهاد ندارند، زیرا گزینه های زیادی وجود دارد. مصرف کنندگان و مشاغل فقط نباید فروخته شوند. در عوض، آنها به سرعت در اینترنت جستجو می کنند تا بهترین محصولات را در محله خود یا در سراسر جهان پیدا کنند و به صورت آنلاین سفارش دهند. برای این منظور، در بسیاری از زمینه‌ها، بازاریابان باید به جای «فروش»، مخاطبان خود را با پیشنهادات مبتنی بر ارزش جذب کنند. ویدیو همچنین برای کاوش بیشتر در محصولات، خدمات مشتریان و حتی تأثیرگذاران و معلمان عالی است.

3. ویدیوها می توانند محصولات شما را بهتر توصیف کنند

ویدیوها می توانند محصول را بهتر برای مصرف کننده توضیح دهند و توضیح کاملی برای مصرف کنندگان دارند. ویدئو هایی مانند پشت صحنه، آموزش‌ها، جعبه‌گشایی، پرسش و پاسخ و حتی ویدیوهای مبتنی بر بررسی می‌توانند بینش بهتری در مورد کسب‌وکار و محصولات شما ارائه دهند و سرنخ‌های شما را برای تبدیل شدن به مصرف‌کننده راهنمایی کنند.

4. بهینه سازی موتورهای جستجو

موتورهای جستجو به شما کمک می‌کنند تا رتبه‌بندی پیشنهادات محصولات تجاری را برای کلمات کلیدی مورد نظر که بازاریابی ویدیویی را در خود جای داده‌اند، به دلیل محتوای باکیفیت آنها افزایش دهید . در نتیجه، استفاده از ویدیوها در انواع مختلف محتوا و وب سایت اصلی شما می تواند تأثیر فوق العاده ای بر سئو داشته باشد، به شرطی که خود ویدیو به درستی بهینه شده باشد. این همچنین به معنای ترکیب کلمات کلیدی خوب، استفاده از توضیحات متا و عناوین قوی است.

5. ویدئو وعده بازگشت سرمایه بالاتر را می دهد

ویدئو پاسخگوتر است و بازده سرمایه گذاری بالایی را برای تبلیغ برند ارائه می دهد. این رونق فناوری به شما کمک می کند تا در زمان و هزینه آماده سازی برای بازاریابی ویدیویی با بودجه مقرون به صرفه صرفه جویی کنید. جدیدترین میزبان فناوری ضبط و ویرایش ویدیو را با قیمتی مقرون به صرفه برای ایجاد ویدیوهای قانع کننده و توصیفی برای بازاریابی ارائه می دهد. با کاهش هزینه های ویدیویی خود می توانید انتظار بازگشت سرمایه بالایی را برای محصولات مارک دار خود داشته باشید.

6. فیلم ها برای انتقال انواع پیام ها عالی هستند

شرکت های رقیب در حال حاضر از ویدئو برای اهداف بازاریابی استفاده می کنند. از نقطه نظر عملی، ویدیوهای کوتاه و منحصربه‌فرد می‌توانند کسب و کار را در آموزش جزئیات یک محصول به مردم تغییر دهند. با داستان سرایی و مجموعه ای منحصر به فرد از ویدئو ها، می توانید به راحتی توجه افراد را در حین سرگرم کردن آنها جلب کرده و آنها را به خود جلب کنید. بسته به سازگاری محصول، می‌توانید از ویدیوهای متحرک یا مصور برای جذب مخاطبان خود و تبدیل حداکثر سود به فروش استفاده کنید.

7. ویدئو ها منجر به تبدیل بالاتری می شوند

تکامل بازاریابی اکنون حول محور ویدیوها می چرخد ​​زیرا رفتار مصرف کننده به شدت تغییر کرده است. این تأثیر گسترده ای بر گروه های مصرف کننده تحت رهبری رسانه های امروزی دارد. مردم زمان کمی برای خواندن نظرات محصول در زندگی پرمشغله دارند، بنابراین ویدیوها می توانند به شما کمک کنند تا بینش عمیقی در مورد جزئیات محصول کسب کنید. ساختن ویدیوها آسان است و یکی از مؤثرترین اشکال بازاریابی است. برندهایی که از ارائه های ویدئویی استفاده می کنند در نهایت بازدید و تبدیل را افزایش می دهند.

8. شخصی شوید

پست کردن ویدیوهای تبلیغاتی خود در اینستاگرام، فیس بوک یا اسنپ چت برای مشاهده کاری که در حال حاضر انجام می دهید یا نگاهی کوتاه و شخصی به محصول، شخصیت و کسب و کارتان عالی است.

بخش جالب بازاریابی ویدیویی این است که آنها به صورت 24 ساعته در دسترس هستند و به شما احساس واقعی تری می دهند. بازاریابان همچنین مجاز به توسعه تبلیغاتی هستند که بر تبلیغات حساس به زمان تمرکز دارند.

9. حرکت بیشتر از ارائه محصولات ثابت جلب توجه می کند

ارائه های ویدئویی توجه مصرف کننده را به خود جلب می کند و به طور موثر ویژگی های یک محصول را توضیح می دهد. ویدئو اطلاعات بهتری را ارائه می دهد و به مصرف کنندگان اجازه می دهد تشخیص دهند که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر. این وب سایت همچنین از ویدئو برای جلب توجه بیننده استفاده می کند زیرا مصرف کنندگان کمتر به نمایش متن اقلام مارک دار وابسته هستند. بنابراین، معلوم می‌شود که نمایش حرکت پربارتر از ارائه محصول ثابت است.

10. حضور در رسانه های اجتماعی و تبلیغات رایگان

راه های زیادی وجود دارد که می توانید ویدیو را در فعالیت های بازاریابی خود بگنجانید یا اگر به بازاریابی دیجیتالی کسب و کار خود علاقه مند هستید، یاد بگیرید که چگونه ویدیوهای عالی بسازید. به طول ویدیوی بهینه برای کانال ها و پلتفرم های مختلف پایبند باشید و تا جایی که می توانید توجه مشتری را به خود جلب کنید. ارسال منظم ویدیوهای خود در یوتیوب و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به بازاریابی رایگان کمک می‌کند، برند شما را متمایز می‌کند و به محصولات شما کمک می‌کند در میان جمعیت برجسته شوند.

نتیجه گیری:ویدئو مارکتینگ

مردم عاشق تماشای ویدیو هستند. بنابراین ایجاد ویدیوهای قانع کننده برای برند و کسب و کارتان به شما کمک می کند تا از آنها بیشترین بهره را ببرید. ویژگی های خود را ادغام کنید و با استفاده از جدیدترین و ساده ترین برنامه های ویرایش ویدیو، ویدیوهای خلاقانه ایجاد کنید. ویدئو به شما کمک می‌کند به مخاطبان خود نزدیک‌تر شوید و به آنها بینش واقعی درباره آنچه شما، کسب‌وکارتان یا مشتریانتان انجام می‌دهید، می‌دهد.

مطمئن شوید که از ویدیوی با کیفیت بالا برای ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیوئی استفاده می کنید، خود را از رقبای خود متمایز کنید و موقعیت آنلاین خود را ثابت نگه دارید. بازاریابی ویدیویی مطمئناً می تواند راه موفقیت و رسیدن بهتر به اهداف شما را هموار کند.

امیدواریم از مقاله ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیوئی چیست؟ در جت تک لذت برده باشید!❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا