10 نکته جذاب برای ایجاد و سئو پست وبلاگ

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) به پست های وبلاگ شما تقویت موثری می دهد و فرصتی برای کسب جایگاه در صفحات اول موتورهای جستجوی محبوب مانند گوگل یا بینگ می دهد. در ادامه با آموزش 10 نکته جذاب برای ایجاد و سئو پست وبلاگ در جت تک همراه ما باشید!

سئو به عنوان یک کارت ویزیت عمل می کند: به موتورهای جستجو اطلاعاتی در مورد محتوای یک صفحه خاص می دهد و نشان می دهد که صفحه بروز است، به آن توجه شده است و مالک سعی کرده آن را برای هر بازدید کننده ای که روی آن کلیک می کند مرتبط و مفید باشد.

همانطور که می توانید تصور کنید، سئو برای موفقیت پست های وبلاگ شما حیاتی است. در این مقاله به بررسی مراحلی می پردازیم که می توانید برای ایجاد یک پست سئوی مقاومت ناپذیر در وبلاگ خود انجام دهید.

بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نگاهی به 10 کاری بیندازیم که می توانید انجام دهید تا پست خود را به یک داستان موفقیت در سئو تبدیل کنید.

1. تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید

اولین مرحله در هر فرآیند سئو، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. این کلمات کلیدی شاخص هایی هستند که به موتورهای جستجو در مورد محتوای صفحه می گویند و این امکان را برای پست وبلاگ شما فراهم می کنند تا در صفحه اول برای عباراتی که هدف قرار می دهید، جایگاهی پیدا کند.

تحقیقات کلمات کلیدی

در واقع جمع آوری کلمات کلیدی مرتبط با صفحه شما بسیار آسان است: شما باید لیستی از کلمات کلیدی احتمالی را که می خواهید ایجاد کنید، ارزش آنها را برای پست خود ارزیابی کنید و ببینید رقبای شما چگونه کلمات کلیدی خود را پیاده سازی کرده اند. (ما معمولاً از Keyword Planner توسط Google برای این کار استفاده می کنیم زیرا استفاده از آن رایگان و آسان است.)

پس از این تجزیه و تحلیل، شما باید یک لیست کوتاه از 6 تا 10 کلمه کلیدی (بسته به طول مقاله خود) جمع آوری کنید و به شما توصیه می کنیم از هر یک از آنها حداقل دو بار در طول متن استفاده کنید.

2. یک ساختار منسجم و شفاف برای پست خود ایجاد کنید

ممکن است ساختار سایت و افزایش رتبه سئو بی اهمیت به نظر برسد، اما ایجاد بهترین ساختار برای هر یک از پست های وبلاگ شما ضروری است به این دلیل ساده که هم مردم و هم موتورهای جستجو مقالات ساختاریافته را دوست دارند.

پیشنهاد می کنیم از یک قالب پست وبلاگ استاندارد استفاده کنید، که در آن هر پست از این ساختار ساده پیروی می کند:

  • مقدمه: این می تواند یک پاراگراف کوچک یا متوسط ​​باشد که توضیح می دهد این مقاله در مورد چه چیزی است، بدون اینکه تمام اسرار پست فاش شود.
  • بدنه یک مقاله: بخش اصلی مقاله است و از تمام محتوای ضروری مقاله تشکیل شده است.
  • نتیجه‌گیری: در اینجا، پست خود را خلاصه می‌کنید و در لحظه آخر توصیه می‌کنید یا بهترین‌ها را برای خواننده خود آرزو می‌کنید.

3. از پاراگراف ها و سرفصل ها استفاده کنید

ایجاد ساختار و استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای مقاله شما معجزه می کند. اما اگر پست شما بسیار طولانی است، بهتر است تکه های بزرگ متن را با پاراگراف ها، ویرگول ها و مهمتر از همه، عنوان جدا کنید.

برای خواننده، اسکن کردن چندین تکه کوچک از متن مرتبط بسیار آسان تر از غربال کردن یک دیوار طولانی متن است، زیرا مانند غذا، لقمه های کوچکتر هضم می شوند. به طور مشابه، عنکبوت های موتورهای جستجو به تگ های H شما نگاه می کنند تا مشخص کنند محتوای شما در مورد چیست.

4. طول ایده آل را برای مقاله خود انتخاب کنید

طول محتوا مهم است، اما به خاطر داشته باشید که طولانی تر بودن مقاله، ملاکی بر همیشه بهتر بودن آن نیست.

زمانی که تصمیم می گیرید طول مقاله شما چقدر باشد، باید دو عامل را در نظر بگیرید. ابتدا، طول استاندارد یک مقاله باید بسته به صفحه 500-1500 کلمه باشد، زیرا این طول بهینه برای ربات گوگل برای خزیدن و تجزیه و تحلیل است.

عامل دوم رقبای شما هستند. اگر می‌بینید که پست‌های مشابه شما در بالای نتایج جستجوی گوگل حدود 2000 کلمه است، در این محدوده بمانید. این ممکن است به این معنی باشد که Google مقالات طولانی‌تری در مورد موضوع مورد نظر را ترجیح می‌دهد.

بنابراین، برای تکرار، قانون اساسی در اینجا این است: برای 500-1500 کلمه تلاش کنید اما به رقبا نگاه کنید.

5. از برنامه ها برای نوشتن بهتر استفاده کنید

لزوماً برای محتوای سئو مهم نیست، اما برنامه هایی مانند Hemingway App و Grammarly برای هر نویسنده ای ارزشمند هستند. همینگوی به شما کمک می‌کند نوشته‌های خود را ساده و دقیق بنویسید، نه اینکه متن‌های غیرجذاب و پرگلی که وقت مخاطبانتان را تلف می‌کنند بنویسید. به‌خصوص اگر برای راهنمایی‌ها و پاسخ‌های سریع به شما مراجعه کنند.

در همین حال، Grammarly یک ابزار بررسی گرامری است. ما آن را دوست داریم زیرا بسیار شهودی است و به نویسندگان کمک می کند تا خطاهای اصلی و جزئی را پیدا کنند.

6. پیوندهایی را به محتوای موجود مرتبط خود اضافه کنید

افزودن پیوند داخلی محتوای موتورهای جستجو مرتبط با یک مقاله و چیزهای دیگری را که کاربر می تواند در وب سایت شما بیابد تا به درخواست جستجوی خاص خود پاسخ دهد را نشان می دهد.

همچنین ایده خوبی است که با استراتژی پست مهمان خود پیوندهای داخلی را تقویت کنید و فقط از این تاکتیک برای صفحات اصلی خود استفاده نکنید.

7. از لینک های خارجی استفاده کنید

علاوه بر پیوند داخلی ، به شما توصیه می‌کنیم که برخی پیوندهای خارجی را نیز به متن خود اضافه کنید تا از اظهاراتی که در پست خود دارید با سایر منابع قابل اعتماد پشتیبان تهیه کنید.

همیشه وب سایت هایی را که به پست های وبلاگ خود اضافه می کنید بررسی کنید و هرگز از منابع نامعتبر استفاده نکنید زیرا می توانند برای اعتبار و رتبه و سئو سایت شما مضر باشند.

8. محتوای بصری منحصر به فرد اضافه کنید

استفاده از عکس‌های استوک را در نظر بگیرید. تصویر مناسب می‌تواند افزودنی عالی برای هر قطعه محتوا باشد. اما برای پست های خود، چرا از چیز کمی متفاوت برای خوش رنگ و لعاب کردن محتوای بصری خود استفاده نکنید؟ پس پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی 7 نوع محتوای بصری برای افزایش ترافیک سایت را بخوانید.

به عنوان مثال، می توانید یک نمایش اسلاید یا ارائه هیجان انگیز برای پست خود ایجاد کنید یا اینفوگرافیک را با ویرایشگر عکس خود کامپایل کنید . نکته کلیدی در اینجا این است که خلاق باشید و چیزی بسازید که ارزش اشتراک گذاری داشته باشد!

9. محتوای بصری را خوب جلوه دهید

در ادامه مطلب قبل، حتما روی محتوای بصری خود به همان اندازه که روی متن کار می کنید کار کنید.

فقط با سازنده ویدیوی خود هیچ ویدیوی قدیمی نسازید. سعی کنید ویرایش غیرعادی اضافه کنید، انتقال‌های جالب ایجاد کنید، از فیلترها استفاده کنید و غیره. همین امر در مورد عکس‌ها صدق می‌کند: آنها را با ویرایشگر عکس خود صیقل دهید تا زمانی که کاملاً کامل شوند و چیزی کمتر از آن نباید برای شما مفید باشد!

10. محتوای خود را به طور منظم بروز کنید

آخرین چیزی که می خواهیم به استراتژی سئو شما برای پست های وبلاگ اضافه کنیم، بروز رسانی محتوا است.

بروز رسانی مداوم محتوا

اگر چندین پست در وبلاگ خود دارید، این احتمال وجود دارد که برخی از آنها اکنون مرتبط نباشند، اما همچنان می توانند برای مخاطبان شما جالب باشند. وقتی محتوای قدیمی را بروز می کنید، به موتورهای جستجو نشان می دهید که برای وب سایت خود تلاش می کنید و به کیفیت اهمیت می دهید و در سئو سایت کار می کند!😍 گوگل همیشه به محتوای فعلی با رتبه بندی بهتر پاداش می دهد. حتما حواستان باشد با انجام کارهای لازم، از سرقت ادبی محتوا به دور باشید و از شر محتوای تکراری خلاص شوید!

نتیجه گیری: 10 نکته ایجاد و سئو پست وبلاگ

اکنون می دانید که برای ایجاد بهترین نسخه سئو زندگی خود چه چیزی لازم است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با پیروی از مراحلی که در جت تک گفته شد، یک پست وبلاگ ایجاد کنید و یک مقاله کاملاً ضد گلوله و سئو پسند دریافت خواهید کرد. موفق باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا