8 استراتژی قدیمی سئو که باید در سال 2022 کنار بگذارید!

با پیشرفت تکنولوژی، ترجیحات و انتظارات مشتری تشدید می شود. در حالی که استراتژی های بازاریابی سنتی هنوز جای خود را در حوزه بازاریابی دارند، کارآفرینان باید راه های خلاقانه تری برای مرتبط ماندن در صنعت پیدا کنند. بنابراین، صاحبان مشاغل باید از وب سایت ها برای جذب بازار هدف خود استفاده کنند. در ادامه با مقاله‌ی 8 استراتژی قدیمی سئو در سال 2022 با سایت آموزشی جت تک همراه باشید!😊

اگرچه ساختن یک وب سایت برای کسب و کار شما می تواند به سرعت انجام شود، اما چالش از زمانی شروع می شود که برند شما را بازاریابی کنید. این موانع شامل حفظ مخاطب، عدم آگاهی از رقبا و هدایت ترافیک به وب سایت شما است. بنابراین، شما باید با یک آژانس بازاریابی حرفه ای همکاری کنید تا به شما در حفظ حضور آنلاین خود کمک کند.

اگر تعجب می کنید که چرا صفحه کسب و کار شما تعامل کافی با مخاطب ایجاد نمی کند، احتمالا هنوز از تاکتیک های قدیمی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده می کنید. این مقاله‌ی جت تک، قدیمی‌ ترین استراتژی سئو را که باید از آنها اجتناب کنید، تشریح می‌کند.

1. استفاده ناسالم از لینک های داخلی

چه قبلاً یک وب‌سایت تجاری ایجاد کرده‌اید یا فقط قصد انجام آن را دارید، ایجاد لینک به رتبه‌بندی آن در موتورهای جستجو کمک می‌کند. لینک بیلدینگ نقش حیاتی در هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما دارد، به خصوص اگر در یک صنعت رقابتی هستید. ایجاد محتوای عالی، بهبود تجربه کاربری و افزودن لینک های معتبر، جذب ترافیک به سایت شما را تضمین می کند.

در حالی که افزودن لینک های داخلی به محتوای وب شما مزیت رقابتی شماست، اتصال لینک های اسپم و با کیفیت پایین ارزش صفحه را کاهش می دهد. بنابراین اگر می خواهید نام تجاری شما مرتبط باقی بماند و شهرت برند را افزایش دهید، باید از اشباع کردن وب سایت خود با لینک های بیش از حد خودداری کنید که اولین استراتژی قدیمی سئو در سال 2022 است.

یک راه عالی برای نادیده گرفتن این تکنیک ناسالم سئو این است که وب سایت خود را ارزشمند کنید. شما می توانید به طور مداوم تجربه کاربری وب خود را بهبود ببخشید، خدمات مشتری را افزایش دهید و محتوای با کیفیت بالا تولید کنید. علاوه بر این، می توانید از استراتژی های مختلف لینک سازی برای گسترش اقتدار وب خود برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو استفاده کنید.

2. کپی کردن مطالب

محتوای تکراری به محتوای مشابهی اطلاق می‌شود که در بیش از یک صفحه وب نمایش داده می‌شود، چه صفحه در داخل یا خارج از وب‌سایت شما باشد. این وضعیت برای استراتژی های سئوی شما خطر دارد زیرا ربات های موتور جستجو این قدرت را دارند که صفحات وب با محتوای مشابه را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) پنهان کنند. محتوای تکراری شامل نمونه های زیر است:

  • کپی کردن همان توضیحات محصول
  • از همان صفحه در قسمت های مختلف وب سایت خود استفاده کنید
  • سوء استفاده از وب جهانی وب سایت (www) و پروتکل انتقال ابرمتن (HTTP)
  • استفاده از محتوای وبلاگ دیگری در صفحه خود
  • اشتراک گذاری یک محتوا در چندین دامنه

اگرچه هیچ جریمه ای برای تکرار محتوا وجود ندارد، اما ممکن است صفحه شما آنطور که باید در هنگام جستجوی یک موضوع مرتبط برای مخاطبان قابل مشاهده نباشد. در عوض، موتورهای جستجو پست‌های وبلاگ دیگر، اصلی‌تر و مرتبط‌تر را به کاربران نشان می‌دهند و باعث از دست دادن مشتری بالقوه برای کسب‌وکار شما می‌شوند. بنابراین، این استراتژی قدیمی سئو را کنار بگذارید و به سمت توسعه وب سایت خود حرکت کنید.

به جای تکرار مداوم محتوا، می توانید یک نویسنده محتوای حرفه ای را برون سپاری کنید تا به شما در ایجاد پست های وبلاگ با کیفیت بالا کمک کند. همچنین باید از ابزارهای بررسی سرقت ادبی محتوا مانند Copyscape استفاده کنید تا از اصالت 100 درصدی محتوا اطمینان حاصل کنید.

اگر به آن ابزارها دسترسی ندارید، می توانید یک جمله کوتاه از محتوای خود را در موتور جستجو کپی و جایگذاری کنید تا ببینید آیا موارد تکراری ظاهر می شود یا خیر.

3. کلید واژه پر کردن

پر کردن کلمات کلیدی زمانی اتفاق می‌افتد که یک وب‌سایت از یک کلمه کلیدی هدف بیش از حد استفاده می‌کند تا شانس رتبه‌بندی بالاتر در نتایج جستجو را افزایش دهد. اگرچه صفحات وب همچنان از این تاکتیک برای بهبود دید وب خود استفاده می کنند، پر کردن کلمات کلیدی تجربه کاربری ضعیفی را برای کاربر فراهم می کند. به نوبه خود، شما به طور طبیعی مشتریان بالقوه را دور می کنید و به نتیجه نهایی خود آسیب می رسانید.

در حالی که استفاده از میانبرها برای جذب ترافیک برای سئو وسوسه انگیز است، تکنیک های کم کیفیت مانند پر کردن کلمات کلیدی مزیت رقابتی شما را بهبود نمی بخشد. در واقع، این می تواند یک استراتژی کلاه سیاه در نظر گرفته شود، که حتی ممکن است به شدت به دیده شدن وب سایت و شهرت کلی برند شما آسیب برساند. پس این هم سومین استراتژی قدیمی سئو در سال 2022 است.

در اینجا چند نمونه از پر کردن کلمات کلیدی آورده شده است:

  • تکرار بی مورد عبارات
  • استفاده خارج از متن از کلمات غیر ضروری
  • افزودن کلمات کلیدی که به موضوع پست وبلاگ مرتبط نیستند

در حالی که تلاش برای حفظ ارتباط در محتوای خود ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، شما همیشه باید هدف خود را آموزش مخاطبان خود داشته باشید. و شما نمی توانید این هدف را با پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی نامربوط محقق کنید. در حالی که استفاده از میانبرها، پست کردن وبلاگ را تضمین می کند، اطمینان از اینکه در نهایت کلمات کلیدی را اسپم نمی کنید، به بهینه سازی صفحه وب شما کمک می کند.

4. بررسی نکردن لینک های شکسته خارجی

آیا تا به حال تجربه کرده اید که روی یک لینک کلیک کنید و به صفحه شکسته ای هدایت شوید که عبارت “صفحه پیدا نشد” را نشان دهد؟ اگر چنین است، قبلاً متوجه شده اید که دریافت نکردن نتایج جستجوی مورد انتظار شما چقدر ناامید کننده است. به عنوان یک مالک وب سایت، همیشه باید لینک های محتوا را برای بهبود تجربه کاربر بررسی کنید.

در اینجا چندین دلیل وجود دارد که پیوندها ممکن است شکسته شوند:

  • ارتکاب خطای چاپی هنگام ایجاد لینک
  • پاک کردن یک صفحه کامل
  • تغییر نام یک صفحه وب و به روز رسانی نکردن پیوندهای خارجی
  • پیوند دادن به فایل‌ها، ویدیوها یا تصاویر حذف شده
  • جایگزینی نام‌های دامنه و فعال‌سازی سایت در یک مکان یاب منبع یکنواخت (URL)

بدون بررسی لینک های خارجی خراب، کاربرانی که صفحه شما را مشاهده می کنند احتمالاً روی دکمه خروج یا برگشت کلیک می کنند – شما قبلاً پس از یک تجربه کاربری وحشتناک در صفحه خود مشتری را از دست داده اید که این هم جزو استراتژی قدیمی سئو سال 2022 به شمار میرود.

اگرچه این سناریو ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما همچنان می توانید وب سایت خود را از حوادث مضر احتمالی نجات دهید. این عمل را نادیده بگیرید و با بررسی مداوم پیوندهای صفحه وب قبل از نمایش آن به عموم، آن را جایگزین کنید. بنابراین، با در نظر گرفتن تمام آسیب های احتمالی که این تاکتیک به ارمغان می آورد، هرگز نباید لینک های شکسته را در آینده نادیده بگیرید.

5. مدیریت نادرست از کار افتادن وب سایت

از آنجایی که ساخت یک وب سایت در حال حاضر یک فعالیت چالش برانگیز است، کارآفرینان معمولاً هزینه خرابی وب سایت را درک نمی کنند. با این حال، اگر وب سایت شما در فرآیندهای کسب و کار شما حیاتی است، مهم است که مراقب زمان کار و خرابی آن باشید.

اگر به مدیریت نادرست زمان خرابی وب سایت خود ادامه دهید، کسب و کار شما همچنان با تأثیرات منفی مانند:

بهره وری و هزینه فرصت: برای کسب و کارهای آنلاین، افزایش بهره وری کلی عملیات کسب و کار، کالاهای کافی و خدمات بهتر به مشتریان را فراهم می کند. این مزیت به سود بیشتر منجر می شود و سهم بازار قابل توجهی را تضمین می کند. سوءمدیریت مستمر از کار افتادگی وب سایت با از دست دادن بازدیدکنندگان صفحه خود مانع از رشد بهره وری سازمانی شما می شود.

آسیب رساندن به درک برند: با نادیده گرفتن زمان خرابی وب سایت خود، این موضوع می تواند به شدت به اعتبار برند شما آسیب برساند. به عنوان مثال، اگر صفحه وب شما با ورود یک بازدیدکننده جدید از کار بیفتد، آن مشتری بلافاصله درک ضعیفی از وب سایت شما خواهد داشت. به نوبه خود، فروش دیگری را از دست خواهید داد و مزیت رقابتی خود را از بین خواهید برد.

آسیب رساندن به اثربخشی سئو: صرف نظر از زمان خرابی وب سایت شما، ممکن است رتبه شما در موتورهای جستجو مستقیماً تحت تأثیر قرار گیرد. مدت زمان کوتاهی از سوءمدیریت وب سایت می تواند تأثیر طولانی مدتی بر روی دید سایت شما داشته باشد، از جمله اینکه یک صفحه وب اختصاصی تر از رتبه بندی بالاتری برخوردار شوید.

در حالی که زمان بارگذاری یک وب سایت یک موضوع جداگانه است، یافتن سریع راه هایی برای مقابله با خرابی وب سایت شما می تواند باعث صرفه جویی در تجربه کاربر شود. یکی از راه‌های درک چگونگی پیش‌بینی خرابی بالقوه یک صفحه، درک خطر این موضوع است. بعد، به جای اجتناب از مانع، بین پذیرش ریسک و محدودیت انتخاب کنید. در نهایت، احتمال خرابی را اندازه گیری کنید تا برای فرآیند عیب یابی آماده شوید.

6. وب سایت کند

مهم نیست که چقدر صفحه وب شما از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است، تمرکز اصلی شما باید ارائه یک تجربه عالی برای بازدیدکنندگان صفحه باشد. دست کم گرفتن زمان بارگذاری وب سایت ممکن است به طور قابل توجهی بر ترافیک ارگانیک و درآمد کسب و کار شما تأثیر بگذارد. دلایل کندی صفحات عبارتند از: تصاویر بزرگ، مرورگرهای بهینه نشده، پلاگین های نامربوط و میزبان های وب با کیفیت پایین.

در حالی که هنوز در حال افزایش حضور آنلاین خود هستید، باید ترافیک وب سایت خود را به درستی مدیریت کنید. هرچه تعداد مخاطبان بیشتر باشد، فرصت بیشتری برای افزایش آگاهی از برند وجود دارد. بنابراین، یک تجربه کاربری عالی به تبلیغ پیشنهادات محصول شما کمک می کند و منجر به درآمد بیشتر از فروش می شود.

از آنجایی که وب سایت شما ارزش برند شما را به نمایش می گذارد، بهبود زمان بارگذاری وب سایت به شما کمک می کند تا بازخورد مثبتی از مشتریان دریافت کنید. در حالی که توسعه و طراحی وب سایت شما توجه بازدیدکنندگان را حفظ می کند، افزایش سرعت مستمر به اطمینان از وفاداری کاربر کمک می کند. بنابراین به دنبال یک ارائه دهنده خدمات وب معتبر باشید که بتواند خواسته های صفحه شما را برآورده کند.

7. مازاد طول محتوا

نوشتن محتوای وبلاگ با بیش از هزار کلمه در هر پست یک حرکت خوب سئو به نظر می رسد. متأسفانه، تعداد بیش از حد کلمات احتمالاً حفظ خواننده را کاهش می دهد و باعث می شود بازدیدکنندگان صفحه شما را ترک کنند.

به جای چسبیدن به یک طول مشخص، بدون توجه به تعداد کلمات، بر برقراری ارتباط موثر با مخاطبان خود تمرکز کنید. نوشتن یک توصیه با یک نکته باعث می شود مخاطب احساس کند وقت خود را تلف کرده است. ترجیحاً، طول هر موضوع باید با دانشی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر یک صفحه محصول تجاری می تواند 750 کلمه باشد، یک صفحه اطلاعات بیشتر باید 1000 کلمه داشته باشد.

8. وبلاگ نویسی مهمان برنامه ریزی نشده

اگر می‌خواهید پیام برند خود را برای اطمینان از وفاداری مشتری به طور مؤثر منتقل کنید، شروع به ارسال محتوای با کیفیت به وبلاگ‌های مختلف کنید. این استراتژی وب سایت شما را افزایش می دهد و فروش محصول را با قرار گرفتن فوری در معرض مخاطبان مختلف افزایش می دهد. علاوه بر این، وبلاگ نویسی مهمان هنگامی که شروع به تعامل با نظرات و پیام های مشتریان احتمالی خود می کنید، شبکه شما را رشد می دهد.

با این حال، وبلاگ نویسی مهمان برنامه ریزی نشده ممکن است مشتریان و مخاطبان شما را آزار دهد. به عنوان مثال، وبلاگ نویسی مهمان بدون ایجاد محتوای با کیفیت بالا، بهینه سازی صحیح متن های انکر و بررسی تجمع بک لینک بی فایده است. و این هم آخرین استراتژی قدیمی سئو در سال 2022 است که باید کنار بزاریش!😉

یک راه عالی برای رهایی از این عمل ناسالم، شناسایی وب‌سایت‌های معتبر و نوشتن پست‌هایی است که ارزش واقعی اضافه می‌کنند. در واقع، کاهش سرعت سئو، بهره وری وب سایت را در طول زمان تضمین می کند.

نتیجه گیری استراتژی قدیمی سئو:

در حالی که خلاص شدن از شر روش‌های ناسالم سئو زمان می‌برد، اما برای فراموش کردن آنها و پیروی از تکنیک‌های جدید و مؤثرتر هرگز دیر نیست. با برنامه ریزی نحوه استفاده از لینک های خارجی، افزودن کلمات کلیدی و شناسایی طول محتوای صحیح، موفقیت وب سایت را تضمین می کنید. این برنامه اقدام تجربه کاربری شما را افزایش می دهد، ترافیک ارگانیک و نتیجه شما را افزایش می دهد. امیدواریم از مقاله‌ی 8 استراتژی قدیمی سئو در سال 2022 در سایت آموزشی جت تک لذت برده باشید!💖

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا